אמץ אתר - רעננה עירי

שיאו של תהליך למידה בנושא רעננה עירי.

במסגרת התכנית "אמץ אתר" מאמצים תלמידי שכבת כיתות ד' במהלך שנת הלימודים את כיכר "שקולניק" הנמצאת בסמוך למרכז המסחרי בקריית שרת. התלמידים, למדו על פועלו של יצחק שקולניק שהיה ראש המועצה וכן נפגשו עם צביה ביתו.

במהלך השנה, נפגשו התלמידים עם ותיקי העיר ובקרו במוזיאון ראשונים, בארכיון העיר, וכן סיירו באתרי מורשת הקשורים לראשית היישוב .

בית הספר "יחדיו" – בית ספר קהילתי לאמנויות, בחר לאמץ את כיכר שקולניק בדרך ייחודית. בהנחיית המורות לאמנות של בית הספר, ציירו התלמידים את דיוקנו של יצחק שקולניק על קנבס, תוך הטמעת אלמנטים מצולמים אותם הם בחרו. כל תלמיד בחר להדגיש צד אחר בפועלו של שקולניק. היו מי שבחרו להדגיש את עיסוקו  בחקלאות, תלמידים אחרים בחרו להדגיש את הרעיון הציוני וכו'.

לימוד חווייתי זה הגיע לשיאו כשהתלמידים הפכו לשעה קלה למדריכים בתערוכה, והזמינו את תלמידי כיתות ג' לסיור מודרך.

את המפגש, כבדו בנוכחותן סגנית ראש העיר רונית וינטראוב, שהעניקה לתלמידים תעודה מטעם המועצה לשימור אתרים, וקרן סטלמך זוהר מנהלת בית הספר, אשר שבחה את הצוות החינוכי ואת התלמידים על התהליך המשמעותי שעברו, ועל התוצרים היפים.

התערוכה מוצגת בימים אלה בגלריה בבית הספר.

גלריית תמונות

ידיעות נוספות

גוגל בהזדהות אחידה

13 באוגוסט 2020

 שימו לב: לפני כניסה  להזדהות אחידה, יש לצאת מכל החשבונות – לחצו על התמונה לשם כניסה  לגוגל באמצעות הזדהות אחידה , לחצו על התמונה